פרסומאים בדרך: נפתח קורס פרסום ויחסי ציבור בשלוחה החרדית של הבצפר

    צבי הדס | צילום: נתן אבגי No Comments on פרסומאים בדרך: נפתח קורס פרסום ויחסי ציבור בשלוחה החרדית של הבצפר
    0:30
    16.05.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע חוק הגיוס: מועצת החכמים מקימה ועדת ראשי ישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהתרגשות רבה נפתח בשבוע שעבר, מחזור מספר 8 ללימודי פרסום, שיווק, ויחסי ציבור לגברים, בשלוחה החרדית של הבצפר בבני ברק. הבצפר הינו בית הספר למקצועות השיווק, של איגוד חברות הפרסום, המאגד בתוכו את משרדי הפרסום המובילים בישראל, אשר החליט לפני כחמש שנים לפתוח שלוחה ייעודית עבור הציבור החרדי, בניהולו של איש הפרסום איתן דובקין, להכשרת הדור הבא של אנשי המקצוע בציבור החרדי.

    בשלוחה החרדית של הבצפר, מדווחים על ביקוש שיא לקורס, אשר רבים מהנרשמים למחזור 8, הגיעו בהמלצה ישירה של בוגרים שקיבלו את הכשרתם המקצועית במקום.

    בחמש השנים מאז נפתחה השלוחה החרדית של הבצפר, הוכשרו במקום תלמידים רבים שהשתלבו בשוק העבודה, ועובדים כיום במשרדי הפרסום  המובילים לציבור החרדי, בחברות וארגונים במחלקות השיווק ויחסי הציבור, וכמו כן בתפקידי ייעוץ פוליטיים במגרש המקומי והארצי.

    קורס הפרסום, שיווק ויחסי הציבור של הבצפר, נחשב לקורס המוביל בישראל בתחום, ובוגריו מאיישים היום את תפקידים רבים בשוק העבודה. ההכשרה מתבצעת על ידי אנשי המקצוע המובילים בישראל, המלמדים בצורה מעשית הכוללת תרגולים, את שיטות העבודה המתקדמות בענף. במהלך העבודה התלמידים נדרשים להציג עבודות ובסיום הקורס פרויקט גמר מכובד ויוקרתי. התלמידים רוכשים ידע להכנת תוכנית שיווקית כוללת, ולומדים בין השאר ניתוח שוק, גיבוש אסטרטגיה, סדנת פרזטציה, כתיבת תוכנית פעילות, סדנת קראייטיב, פעילות יחסי ציבור, ועוד מגוון נושאים מרתקים.

    יגאל בראון מנכל איגוד חברות הפרסום, מספר כי השילוב של תרגול במהלך הקורס, וצוות מרצים מקצועי זוהי הנוסחא המנצחת להכשרת דור העתיד במקצועות הפרסום והשיווק. איגוד חברות הפרסום שם לו למטרה להכשיר את אנשי הפרסום של דור העתיד ואנו שמחים לעשות זאת גם בקרב עולם הפרסום החרדי. אין ספק שיש בעולם הפרסום החרדי כישרונות גדולים מאוד. בחמש השנים מאז הקמת השלוחה החרדית של הבצפר, בניהולו של איתן דובקין, ניתן לראות עשרות רבות של בוגרינו שהשתלבו בשוק העבודה, וזה מרגש לראות את החוויה הלימודית שעברו, את הידע והכלים שקיבלו, והשימוש שהם עושים היום בכל מה שלמדו במסגרת עבודתם.



    0 תגובות